Webmester

Webmester

A call center költségeinek optimalizálása: Hatékony megoldások a költségvetés védelmére

2024. október 18. - N.Ferenc

A call center költségeinek optimalizálása: Hatékony megoldások a költségvetés védelmére   Egy vállalat pénzügyi sikerének egyik kulcsa, hogy költségeit megfelelően optimalizálja, miközben a szolgáltatás minősége sem csökken. Ezt a kihívást különösen a call centerek érzik, ahol minden egyes…

Tovább

A virtuális asszisztensek szerepe a call centerekben

A virtuális asszisztensek szerepe a call centerekben   A modern világ tempójában a cégek igyekeznek a lehető leggyorsabb és leghatékonyabb ügyfélszolgálati megoldásokat nyújtani. Ennek köszönhetően egyre több call center alkalmaz virtuális asszisztenseket, hogy a hagyományos ügyintézést…

Tovább

A home office és a call centerek: Új kihívások és lehetőségek

A home office és a call centerek: Új kihívások és lehetőségek   A 2020 forradalmi változásokat hozott a munkavégzés világába. A home office korábban főként kreatív szakmák kiváltsága volt, de a világjárvány megjelenése rákényszerítette az irodai környezetben dolgozókat is az otthoni…

Tovább

A call center munkatársak motiválása és fejlesztése: A sikeres csapatépítés kulcsa

A call center munkatársak motiválása és fejlesztése: A sikeres csapatépítés kulcsa   Egy átlagos nap a call centerben kicsit olyan, mintha egy végtelen telefonos maratont futnának a munkatársak. Reggel még mosolyognak, délutánra viszont már úgy néznek ki, mintha egy sárkánnyal küzdöttek volna…

Tovább

A call center szerepe a vállalati imázs építésében

A call center szerepe a vállalati imázs építésében   Valld be, hányszor hívtál már fel egy ügyfélszolgálatot, és abban reménykedtél, hogy talán ezúttal gyors segítséget kapsz? A call centerek sokszor kapnak rossz hírnevet, pedig ők az első védelmi vonal a vállalat és az ügyfelek között. Egy cég…

Tovább
süti beállítások módosítása