Webmester

Webmester

Telefonfülke a 21. században: Egy call centeres naplója

2024. december 13. - N.Ferenc

Telefonfülke a 21. században: Egy call centeres naplója   Gyerekként a telefonfülke számomra a titokzatos helyek egyike volt. A csillogó üvegfalak mögött emberek titkos hívásokat bonyolítottak le, talán a NASA-val tárgyaltak, talán a pizzát rendelték meg. Ki tudja? Aztán felnőttem, és egy napon…

Tovább

Hogyan segítheti a keresőoptimalizálás és a linképítés egy autóbérléssel foglalkozó webáruház sikerét?

Hogyan segítheti a keresőoptimalizálás és a linképítés egy autóbérléssel foglalkozó webáruház sikerét?Egy autóbérléssel foglalkozó weboldal kihívásai az online térben Az autóbérlés digitális piacán hatalmas a verseny. Az ügyfelek kattintásról kattintásra keresik a legjobb ajánlatokat, és csak…

Tovább

Több, mint telefon: A modern call centerek multi-channel csatornái és a hatékony ügyfélkezelés

Több, mint telefon: A modern call centerek multi-channel csatornái és a hatékony ügyfélkezelés   „Jó napot kívánok, a segítségére vagyok. Mit tehetek Önért?" – évek óta ez a monoton kérdés fogadta a hívókat minden call centerben. A telekommunikáció forradalma azonban túlszárnyalta az egyszerű…

Tovább
süti beállítások módosítása