Webmester

Webmester

Az ügyfélszolgálati rendszerek szerepe a vállalati imázs építésében

2024. november 14. - N.Ferenc

Az ügyfélszolgálati rendszerek szerepe a vállalati imázs építésében   Manapság az ügyfélszolgálat több, mint egy hang a telefonvonal másik végén vagy egy automata e-mail válasz. Az első benyomás sokszor nem a termékről, hanem a cég képviselőjének kedvességéről, segítőkészségéről alakul ki. Egy…

Tovább

Virtuális telefonközpont: Hogyan válik a hagyományos ügyfélszolgálat digitális erőművé?

Virtuális telefonközpont: Hogyan válik a hagyományos ügyfélszolgálat digitális erőművé?   A virtuális telefonközpont bevezetésének lépései   A virtuális telefonközpont bevezetése a cégeknél egy olyan folyamat, amely egyszerre hordoz magában izgalmas lehetőségeket és összetett kihívásokat. Az…

Tovább

A jövő ügyfélszolgálati rendszerei: trendek és fejlesztések

A jövő ügyfélszolgálati rendszerei: trendek és fejlesztések   Képzeljünk el egy olyan világot, ahol az ügyfélszolgálat gyors, hatékony és személyre szabott, és azonnal minden kívánságunk teljesül – szinte még azelőtt, hogy megszületne a fejünkben! Az ügyfélszolgálat jövője ugyanis a legmodernebb…

Tovább

A jövő call centerei: Az emberi hang és a mesterséges intelligencia találkozása

A jövő call centerei: Az emberi hang és a mesterséges intelligencia találkozása   Ahogy a technológia egyre nagyobb szerepet kap az ügyfélszolgálatok működésében, a call center jövője izgalmas irányokat vetít előre. A mesterséges intelligencia (MI) és az automatizált rendszerek rohamos fejlődése…

Tovább
süti beállítások módosítása