Webmester

Webmester

Elavult telefon alközpontok helyett felhőalapú call center, mert az elavult alközpontok korának vége!

2024. március 27. - N.Ferenc

Elavult telefon alközpontok helyett felhőalapú call center, mert az elavult alközpontok korának vége!   Üdvözlöm mindanyiukat ! Ma egy izgalmas és dinamikusan fejlődő területre szeretném irányítani a figyelmet: a felhőalapú call center technológiákra. Az elavult telefonközpont korszaka lejárt, és…

Tovább

Az IVR rendszer lefontosabb előnye

Az IVR rendszer lefontosabb előnye   Az Interaktív Automatikus Hangválasz (IVR) egy olyan rendszer, amely automatizált telefonos kommunikációt biztosít a hívók és a vállalkozás között. A célja, hogy javítsa a szolgáltatást, csökkentse az ügyfelek várakozási idejét és minimalizálja a hibák számát.…

Tovább
süti beállítások módosítása