Webmester

Webmester

Az ügyfélszolgálati rendszer integrálása a CRM rendszerbe: a tökéletes páros

2024. október 31. - N.Ferenc

Az ügyfélszolgálati rendszer integrálása a CRM rendszerbe: a tökéletes páros   Az ügyfélszolgálati rendszer és CRM rendszerek összekapcsolása ma már alapvetés a vállalatok világában, ahol a vásárlói elégedettség a legfőbb cél. Az ügyfélszolgálati rendszerek az első vonalat képviselik, ahol a…

Tovább

Az alközpontok szerepe a nagyvállalati hálózatokban

Az alközpontok szerepe a nagyvállalati hálózatokban   Ahogy a nagyvállalatok folyamatosan növekednek és egyre összetettebbé válnak, úgy a belső kommunikáció és hálózati infrastruktúra is gyors és hatékony megoldásokat igényel. Az alközpontok, amelyek titkos szövetségesként dolgoznak a vállalat…

Tovább

A Google My Business a vállalkozások titkos fegyvere: Hogyan használjuk ki a lehetőségeit?

A Google My Business a vállalkozások titkos fegyvere: Hogyan használjuk ki a lehetőségeit?   A modern vállalkozói életben az online jelenlét már nem opcionális, hanem elengedhetetlen. Sok vállalkozás azonban fél megtenni az első lépést, különösen, ha a piacot szeretné megcélozni. Itt kerül szóba…

Tovább
süti beállítások módosítása