Webmester

Webmester

Mitől lesz sikeres egy ügyfélszolgálat? A titok nyomában! A profi ügyfélkezelés rejtélye

2024. december 03. - N.Ferenc

Mitől lesz sikeres egy ügyfélszolgálat? A titok nyomában!A profi ügyfélkezelés rejtélye   Valaha tűnődtél már azon, hogy miért érzed magad megbecsültnek, amikor egy cég ügyfélszolgálatához fordulsz? Vajon egy kedves hang a vonal másik végén, vagy a pillanatok alatt megoldott problémád a titok?…

Tovább

„Csak nehogy egy pincében kössünk ki!” – Tippek a tökéletes alközpont helyszín kiválasztásához

„Csak nehogy egy pincében kössünk ki!” – Tippek a tökéletes alközpont helyszín kiválasztásához   Egy alközpont számára a megfelelő helyszín kiválasztása komoly stratégiai döntés, amely hosszú távon meghatározhatja működésének hatékonyságát. Nem elég egy szép kilátás vagy egy jó közlekedési…

Tovább
süti beállítások módosítása