Webmester

Webmester

A boldog ügyfél a siker kulcsa: Hogyan építhetünk hosszú távú kapcsolatot a call center segítségével?

2024. október 22. - N.Ferenc

A boldog ügyfél a siker kulcsa: Hogyan építhetünk hosszú távú kapcsolatot a call center segítségével?   Egy boldog ügyfél nem csak egy mosolygós hang a vonal másik végén – ő az üzleti siker titkos összetevője! Mennyivel jobb érzés, ha egy elégedett ügyféllel van dolgunk, aki nemcsak hogy…

Tovább

Az ember és a gép új szövetsége: Hibrid megoldások, amelyek működnek

Az ember és a gép új szövetsége: Hibrid megoldások, amelyek működnek   Belegondoltál már, milyen lehet egy telefonközpont mindennapjaiban az ember és a gép együttműködése? Képzeld el, ahogy egy fáradhatatlan virtuális asszisztens a vonal másik végén udvariasan fogadja az ügyfelet, majd mikor a…

Tovább
süti beállítások módosítása