Webmester

Webmester

Telefonközpont vagy call center? Melyik megoldás a tökéletes az én kisvállalkozásom számára? - Milyen szempontok alapján döntsünk a két rendszer között?

2024. augusztus 16. - N.Ferenc

Telefonközpont vagy call center? Melyik megoldás a tökéletes az én kisvállalkozásom számára? - Milyen szempontok alapján döntsünk a két rendszer között? Amikor kisvállalkozást vezetsz, egy ponton szembe kell nézned a nagy kérdéssel: vajon egy telefonközpont vagy egy call center lenne a tökéletes…

Tovább

Az IVR és a mesterséges intelligencia: Az intelligens hangfelismerés lehetőségei- Hogyan tehetjük az IVR-rendszereket intelligensebbé és felhasználóbarátabbá az AI segítségével?

Az IVR és a mesterséges intelligencia: Az intelligens hangfelismerés lehetőségei- Hogyan tehetjük az IVR-rendszereket intelligensebbé és felhasználóbarátabbá az AI segítségével? Képzeld el, hogy felhívod a bankodat, és egy végtelenül hosszú menüsor fogad, amit az a jól ismert, kicsit robotikus…

Tovább

A contact center evolúciója: Milyen változásokat hozott a digitalizáció? - Hogyan változott a call centerek szerepe az elmúlt években, és milyen új feladatokat látnak el a contact centerek?

A contact center evolúciója: Milyen változásokat hozott a digitalizáció? - Hogyan változott a call centerek szerepe az elmúlt években, és milyen új feladatokat látnak el a contact centerek? Ha az évtizedek során létezett volna egy időutazó, aki 20 évvel ezelőtt egy régi, hagyományos call centerbe…

Tovább

Hogyan látod a mesterséges intelligencia szerepét a SEO jövőjében? Milyen új kihívások és lehetőségek jelennek meg a keresőoptimalizálás terén?

Hogyan látod a mesterséges intelligencia szerepét a SEO jövőjében? Milyen új kihívások és lehetőségek jelennek meg a keresőoptimalizálás terén? Képzeljük el a jövőt, ahol a mesterséges intelligencia (MI) veszi át a seo világának uralmát. A seo szakemberek pedig izzadt homlokkal figyelik, ahogy a…

Tovább

Chatbotok vagy emberek? A mesterséges intelligencia szerepe az ügyfélszolgálatban

Chatbotok vagy emberek? A mesterséges intelligencia szerepe az ügyfélszolgálatban   Üdvözöllek a 21. században, ahol a chatbotok és az emberek egyre nagyobb harcot vívnak az ügyfélszolgálati trónért! De vajon melyikük lesz a győztes? Nos, a helyzet nem olyan egyszerű. A chatbotok felbukkanása…

Tovább
süti beállítások módosítása